Hallo allemaal,
Vandaag hebben Freya en ik een schema voor jullie gemaakt.
Dat ziet er als volgt uit:
Dinsdag 19 juni:
werken we eerst aan de bewegingen van de openingsscene met alle spelers.
daarna wordt aan scene 4 t/m 8 gewerkt. Dus graag al deze teksten leren!
Dan lezen we scene's 10 en 11.
Dinsdag 26 juni:
scene's 1 t/m 8 worden herhaald en uitgewerkt.
Dinsdag 3 juli:
(zonder Nanda dit keer helaas)
scene's 9 -12 en 13 lezen en scènes 10 en 11 kennen zodat we die kunnen uitproberen.
Dinsdag 10 juli
( Laatste keer met freya voor haar vakantie)
Scènes 10 en 11 in scène zetten en scènes 12 en 13 uitproberen op de vloer.
met beweging. Dus al deze teksten kennen.
Dinsdag 17 juli
(Met Nanda, zonder Freya)
Alles herhalen en verder uitwerken t/m scène 13. Behalve scènes met Paul/Katja en scènes met Judith alleen aparte bewegingsstukjes van haar tegenspelers.
Dinsdag 24 juli
(Zonder Freya en Nanda!)
Tekstrepetitie en bewegingspatronen oefenen met elkaar.
Dinsdag 31 juli
(Zonder Freya en Nanda)
Doorloop met elkaar van scènes 1 t/m 13 en teksten lezen 14 en 15. Teksten oefenen.
Dinsdag 7 augustus( Met Freya, zonder Nanda)
Scène 12,13,15. Deze teksten kennen. Lezen 17,19,20
Dinsdag 14 augustus
(Met Nanda en Freya)
Scène 14 en 16 in elkaar zetten met beweging.
Scènes 17 en 18 uitproberen op de vloer. Al deze teksten kennen.
Dinsdag 21 augustus
(Met Nanda en Freya)
Beweging met z'n allen.
Scene 22,23,24 lezen en uitproberen op de vloer. Deze teksten kennen.
Dinsdag 28 augustus
(Met Nanda, zonder Freya)
Beweging met z'n allen.
Scène 23,24 met beweging uitwerken.
Groetjes en tot morgen allemaal!
Freya en Nanda