HenW's dansen echt!
Dag beste spelers maar ook zeer zeker dansers,
Ben zeer tevreden naar huis gereden afgelopen dinsdagavond.
We hebben hard gewerkt om de bewegingen in orde te krijgen en de richtingen van voet, hand, hoofd, lichaam, ruimte kloppend te maken!!!!! :)
Nog steeds heb ik er vertrouwen in en hoop dat jullie dat ook hebben. Allemaal?
Thuis heb ik alles uitgeschreven. Het staat genoteerd. Thijs heeft het nog gefilmd en Henk op de mobiel. Dan moeten we het ons toch weer herinneren als het over 3 weken weggezakt MOCHT zijn. Uiteraard hoop ik dat dat niet het geval is want ik wil graag verder gaan werken aan (oa) de scene met Henk en Saskia, sauna en het bed!
Dus wilde ik jullie vragen om behalve de teksten en de inteviews te leren ook deze twee dansen te herhalen. Mocht het qua richting, voet of hand niet helemaal helder zijn laat dat dan zitten en richt je op een kant....
Ook die overgangen van de scene met Lia zijn belangrijk om te blijven doen.
Afijn, werkse zonder Freya en mij. Ik trek mij terug in de kano...
Plezierige tijd en voor de eerst volgende; ook een hele fijne vakantie.
dag, dag,
Nanda
Ben zeer tevreden naar huis gereden afgelopen dinsdagavond.
We hebben hard gewerkt om de bewegingen in orde te krijgen en de richtingen van voet, hand, hoofd, lichaam, ruimte kloppend te maken!!!!! :)
Nog steeds heb ik er vertrouwen in en hoop dat jullie dat ook hebben. Allemaal?
Thuis heb ik alles uitgeschreven. Het staat genoteerd. Thijs heeft het nog gefilmd en Henk op de mobiel. Dan moeten we het ons toch weer herinneren als het over 3 weken weggezakt MOCHT zijn. Uiteraard hoop ik dat dat niet het geval is want ik wil graag verder gaan werken aan (oa) de scene met Henk en Saskia, sauna en het bed!
Dus wilde ik jullie vragen om behalve de teksten en de inteviews te leren ook deze twee dansen te herhalen. Mocht het qua richting, voet of hand niet helemaal helder zijn laat dat dan zitten en richt je op een kant....
Ook die overgangen van de scene met Lia zijn belangrijk om te blijven doen.
Afijn, werkse zonder Freya en mij. Ik trek mij terug in de kano...
Plezierige tijd en voor de eerst volgende; ook een hele fijne vakantie.
dag, dag,
Nanda


