
Na 14 maart 14 uur ging er iets door mijn hoofd spelen.
Ik heb na een aantal dagen Lies gemaild met de vraag of zij
eventueel nog een keer Een Jury Van Haar Gelijken zou willen spelen.
Of ze het script nog had.
Ik wil het namelijk graag nog een keer brengen.
De vorige keer, ach alweer zoveel jaar geleden, moest het in 3 weken worden gerealiseerd.
Het werd best een goede voorstelling, maar ik wil het heel graag beter doen.
Het is een stuk met 2 mooie vrouwenrollen
en 3 kleine mannenrollen
en nog een hele kleine vrouwen- en mannenrol.
Die laatste kan ook vervangen worden door de tekst bij een van de andere mannen te voegen.
3 vrouwen en 3 mannen dus.
Het is een éénakter, dus er moet wat bij.
Misschien heeft de jubilaris een wens voor een rol in een andere éénakter en regisseur.
Of misschien kan de jubilaris een andere regisseur uitnodigen die dan misschien met een voorstel komt.
Ik ben het helemaal met Dik eens dat de initiatiefnemer dan ook de produktieleiding moet nemen of regelen. Al zijn er natuurlijk wel zaken die door de vereniging geregeld moeten worden en de vereniging kan de produktieleiding stimuleren, adviseren, corrigeren en sturen (ook naar huis)
Voorstelling misschien begin 2011?
Dan moeten we binnenkort al met een bespreking beginnen.
Eind 2011, lijkt zo ver weg, dat is niet leuk.
En ik meende dat Cameleon het beste al kan gaan repeteren in 2010.
Ik begrijp dat ik ernstig, maar niet verwijtbaar, op zaken vooruitloop,
terwijl ik alleen maar een idee heb voor een éénakter.
Maar het landschap en decor zijn er al !!!