heel de pipstotter!!!!!!!
Zo maar een berichtje weg!!!!Nou ja berichtje? Hoor ik dan van Marx. Bericht is weg. Ze vond het juist zo'n opbouwend bericht. En nu is ie er niet meer. Nou dan zeg ik het nog wel een keer hoor! Julie moeten allemaal beter je best doen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. die zijn al heel goed en doen al erg hun best. Binnenkort komen we bij het hoofdstuk "Tekstkennis alleen is niet genoeg". Maar serieus afgelopen repetitie was mooi. Maar een aantal van jullie zat echt onder zijn niveau te klooien. Wat ik al de afgelopen tijd gezien heb? Push up instructies tijdens repetities, wie kan er een trucje met een wijnfles, heb je de laatste mop gehoord? En natuurlijk het laatste nieuws over tante Kee uit Goeree Overflakkee. Zelf vond ik dat nou ook niet echt motiverend om eens een stukje over te schrijven. En kon er ook niet echt serieus bij blijven.
Charlotte doet nu Katja. Dat doet ze vast prachtig. Voor de openstaande rol valt Paul Steenbergen in. Kwam het toch nog goed.
Dik
Charlotte doet nu Katja. Dat doet ze vast prachtig. Voor de openstaande rol valt Paul Steenbergen in. Kwam het toch nog goed.
Dik