Hallo Scatters,
Na jullie reacties op de recensie in Theater NV gelezen te hebben, hier dan mijn reactie. Ten eerste is het niet aan ons om een recensie te wijzigen of op de één of andere manier daar invloed op uit te oefenen. In het korte telefonische interview waarin wij konden reageren, hebben zowel Nanda als ik regelmatig de vormgeving, de inbreng van mensen achter de schermen, het lef van Scat Cameleon om dit stuk te kiezen en ook jullie bereidheid om met een totaal vreemde discipline in zee te gaan, genoemd.
Wij waren zelf ook hoogst verbaasd dat daar niets over is gezegd in de reacties. Wij hebben zelf nog voorgesteld om de spelers ook een reactie te vragen. Maar daar wilde men niet van horen.
Op zich is het leuk dat een blad als Theater NV aandacht besteedt aan amateurvoorstellingen en daar een recensent heen stuurt. Dat vond ik in dit geval ook.
Het is vervelend als jullie je erdoor achtergesteld voelt als vereniging omdat jullie niet kunnen reageren.
Maar wij hebben echt niets mee te maken.
Zij bepalen wat ze plaatsen en in dit geval heeft de redactie ervoor gekozen om het zo te doen.
Natuurlijk hebben jullie net zoveel bijgedragen aan het eindresultaat als wij. We hebben het toch samen gemaakt?
Dat ben ik volledig met jullie eens. En wat mij betreft hebben we met z'n allen een goede voorstelling neergezet waar veel publiek van genoten heeft.
Waren er overigens nog meer recensies?
Groeten
Freya