29 februari 2008

Eindelijk is het dan zo ver

So. be afraid, be very very afraid Arrie in online too...

20 februari 2008

Weblog terreur

Ik kijk bijna nooit meer op dit weblog. Gewoon omdat er geen bal meer aan is. En als ik dan eens kijk is niets meer dan een veredeld prikbord. Van mensen die berichten neerzetten die ze net zo goed even in een e-mail aan iedereen kunnen kwakken. In zo'n quasi onschuldige trant van "kom je ook naar me feesie". Dan denk ik heel snel "ach rotflikker toch op".
En dan krijgen we ook nog gekken die denken dat ze leuk zijn. Waar hebben we die zooi eigenlijk voor. Voor Stalinistische vrolijkheid als reclame uithangbord en gekken. En wel braaf zijn want anders krijg je een antroposofisch opgeheven vingertje naar je gericht. En dat is jammer want er valt zoveel te vertellen wat er wel toe doet. Ben benieuwd wie onze gek is.

Dik

Hallo Allemaal

Morgenmiddag heb ik weer begeleiding van de boodschappenbegeleidingsdienst van Psychiatrisch Behandelcentrum “Het Spinsel”
Al tijden was ik niet in orde maar het meisje van de bakker zorgde voor een reuze fixatie. Dat domme kind vermoordt elke dag toch zo’n honderd onschuldige broden
In die snijmachine. En dan die chagrijnige kop. Nu heb ik dringend behoefte aan publiek. Dat is een soort opdracht vanuit “Het Spinsel”. Daarna gaan we evalueren hoe goed of slecht ik het doe. Ook het publiek geeft dan zijn input. Hoe negatief dat ook moge zijn. Het is een hele drempel om te nemen dat moeten jullie wel begrijpen hoor.
De drempel is ook echt letterlijk. Zijn er bij Jullie toneelspelers die misschien mij willen helpen in mijn proces me vrij te maken van allerlei ballast.
Ook de boodschappenbegeleidingsdienst wordt daar heel blij van. Die hebben ook behoefte aan extra info.
Wie niet mee wil doen mag ook komen kijken hoor. Vrijdag middag begint mijn oefening in de Reinkenstraat bij de Bakker.
Groetjes allemaal

Claudia

18 februari 2008

KLEINE SOFIE EN LANGE WAPPER

Hallo lieve allemaal!

In de eerste week van maart speel ik met mijn eigen toneelgroep kleine sofie en lange wapper. Ik zou het echt heel erg leuk vinden als jullie zouden komen kijken. Op www.toneelgroepweerschijn.nl vind je alle informatie.

Liefs Eva

15 februari 2008

Meer foto's

Ik kreeg van Armin 68 foto's toe gestuurd om op de website te zetten.



Ik weet niet wie ze gemaakt heeft. Je kan ze hier bekijken.

Deze pagina's staan daar tijdelijk. Je kan ook alle foto's tegelijk downloaden als zip-bestand (1,6Mb).

12 februari 2008

Dus toch...

En ik dacht al die tijd dat het toneelstuk van Husbands & Wives een jaar of 10 ouder was dan de film. Ik had het ergens gezien. Was er zeker van. Nu kan ik het nergens meer terug vinden.

Maar Allen kreeg in 1993 een Oscar-nominatie in de categorie Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen.

Dus toch voor de film geschreven.