Morgenmiddag heb ik weer begeleiding van de boodschappenbegeleidingsdienst van Psychiatrisch Behandelcentrum “Het Spinsel”
Al tijden was ik niet in orde maar het meisje van de bakker zorgde voor een reuze fixatie. Dat domme kind vermoordt elke dag toch zo’n honderd onschuldige broden
In die snijmachine. En dan die chagrijnige kop. Nu heb ik dringend behoefte aan publiek. Dat is een soort opdracht vanuit “Het Spinsel”. Daarna gaan we evalueren hoe goed of slecht ik het doe. Ook het publiek geeft dan zijn input. Hoe negatief dat ook moge zijn. Het is een hele drempel om te nemen dat moeten jullie wel begrijpen hoor.
De drempel is ook echt letterlijk. Zijn er bij Jullie toneelspelers die misschien mij willen helpen in mijn proces me vrij te maken van allerlei ballast.
Ook de boodschappenbegeleidingsdienst wordt daar heel blij van. Die hebben ook behoefte aan extra info.
Wie niet mee wil doen mag ook komen kijken hoor. Vrijdag middag begint mijn oefening in de Reinkenstraat bij de Bakker.
Groetjes allemaal
Claudia