Even laten weten dat ik apetrots ben op jullie allemaal! Wat hebben jullie goed gespeeld gisteren!
En wat zag alles er mooi uit. De tekst was goed te verstaan en er werd vaak gelachen door het publiek.
En als er wat mis ging speelden jullie gewoon door. Dat vond ik echt fantastisch!
Jullie hielpen elkaar en waren een echt team.
Geweldig om te zien.
En de decorwisselingen gingen ook zo goed. Petje af Willem en Dik.
De grime was nu ook heel mooi Yvonne. Iedereen kwam goed tot zijn recht.
De black-outs na de scènes waren nog wat traag, maar dat gaat vanavond vast beter. En fijn om te merken dat niemand zenuwachtig werd doordat de videobeelden wat haperden. Er werd gewoon doorgegaan, Dat vind ik nog het allerfijnste.
Veel complimenten gehoord voor jullie allemaal. Leuk hè?
Een paar dingetjes voor vanavond:
Jeannette, jij mag bij de openingsdans wel de zwarte laarsjes met roze strikjes aan als je op één been moet staan.
Ik zag dat dat met de roze schoenen niet zo goed lukt. In de feestscène 30 en scène 33 zijn ze echt fantastisch die roze schoenen, dus dan wel graag aan.
Ik wil graag als Nanda er is even de parapluscène met jullie doornemen om hem weer scherp te krijgen.
En ook de bewegingen van scène 38 met Tom en Sally staande met lakens. En de laatste scène met Michael en Judith. Jullie moeten toch tegelijk gaan staan, dat is beter. Anders wordt het te traag.
En dan gaan we er weer een spetterende voorstelling van maken vanavond!
Tot straks!
Liefs Freya