Het is zondag 28 september 11.58 uur.
Mijn eertse vrije zondag sinds begin mei.
Tijd voor toneel!
Ik ga straks naar Een Nogal Ingrijpend Ongeluk, een voorstelling
door Toneelgroep (vereniging zeg ik niet meer) Cameleon.
Laat ik eens kijken wat anderen ervan vonden. Er zijn tenslotte al 2 voorstellingen geweest.
Nou, in ieder geval niet iets noemenswaardig voor op het weblog.
Geen leuke reacties voor de spelers, geen publiekstrekkerij, niets.
Tsja. Niet iedereen vindt webloggen een aardig of nuttig iets.
Zaai.
Mijn eertse vrije zondag sinds begin mei.
Tijd voor toneel!
Ik ga straks naar Een Nogal Ingrijpend Ongeluk, een voorstelling
door Toneelgroep (vereniging zeg ik niet meer) Cameleon.
Laat ik eens kijken wat anderen ervan vonden. Er zijn tenslotte al 2 voorstellingen geweest.
Nou, in ieder geval niet iets noemenswaardig voor op het weblog.
Geen leuke reacties voor de spelers, geen publiekstrekkerij, niets.
Tsja. Niet iedereen vindt webloggen een aardig of nuttig iets.
Zaai.

