Wat was het dinsdag een goede repetitie. Echt klasse jullie inzet, betere tekstkennis en wat worden sommige scènes al mooi!
Na een lange productieve middag waarin Nanda en ik de overgangen van scène naar scène in kaart hebben geprobeerd te brengen en de bijbehorende verkledingen en decorwisselingen, zijn we tot scène 25 gekomen.
Dinsdag gaan we weer verder voorafgaand aan onze avondrepetitie. Dan hopen we in het repetitieweekend alles min of meer duidelijk te hebben.
Voor a.s dinsdag staat op de planning: scène 1 (Henk, Mirjam), 4,5 Henk, Mirjam en Jeannette en Armin als bewegers bij 4), 23( Henk en Armin en allen als bewegers en 24 ( Mirjam, Henk en Saskia, Armin, Jeannette)
De Doorloop verschuift naar het weekend. Zaterdag 24/11 het deel voor de pauze en zondag 25/11 het deel na de pauze. Daarvoor werken we dan aan losse scènes. dat schema volgt nog.
We willen jullie vragen om in het weekend ook de kleding mee te nemen en benodigde rekwisieten.
Voor de bewegingsscènes die gedaan worden bij de spelscènes willen we graag dat iedereen bij de voorstelling en doorlopen onder zijn speelkleding een zwarte niet te dikke jogging of dansbroek en zwart hemdje aan heeft. Als je danst in een scène waar je personage niet in speelt, heb je dat aan.
Dan hoef je alleen je bovenkleding uit te doen. Denk eraan dat schoenen met veters beter met elastiek ingeregen kunnen worden, anders kost het teveel tijd als er broeken uit en aan moeten. Die verkledingen moeten we ook oefenen. Dames die een hemd liever wat langer hebben over de billen, mag ook.
A.s Dinsdag hebben we drie verhuisdozen nodig en wat boeken. In de voorstelling 30. de dozen kunnen gevuld zijn met krantenpapier en bovenop boeken zodat ze niet te zwaar zijn. We hebben ook 7 kussens nodig dinsdag en twee bierglazen of flesjes.
Tot dinsdag
Groeten
Freya en Nanda